Dec 9, 2011

yes! gambar hak masing2..but......

sayangi lah pic anda.haha

tq all! entry pasal follower blog n friend on fb yg lepas..macam2 komen yg membina gua bace..rase best2 lak komen kowang..hehe..entry lepas gua pilih komen dari hanie dew la..komen dia sgt bernas..clap ur hand kat dia.."push u  hands up in the air."..(cam dlm kelab x berape nak mlm lak..hehe)

back to the title..yes!.."pic aku..sekati aku la..".. (dalam pale gua dak2 yg kerek kan kate)..gua nak kupas,cungkil je..nak dgr pun le..if x suke..gi tekan je simbol pangkah kat atas belah kanan tue..settle!
  • pic if yg kat bilik tidor ke..pakai sexy2 ke..tak yah publish ..(bile kene curi pic marah lak,yg gi taruk pic menghairahkan sapa suruh baby..hehe..)
  • bile nak publish pic kite kat sesawang mane2 ke..pastikan pic tak bermaksud negatif..cth: pic kat clubbing ke.. (nanti bile owg kutuk..ko marah lak..)
#org yg lawa selalu jarang publish pic dia kat sesawang mane2.. biarlah tunjuk pic2 aurat kat suami..halal..jgn bg tgk free je.. makin ketumbit la mate gua.. tgk panorama dari pic2 kowang yg indah2 tue..haha..


now at gym..nti aku terjah blog kowang balik yer.! much luv from brader poyoness.





44 comments:

Nuruashia said...

perghhhh brader kay g gym??
i loikeee :)

GincoMerahJambu said...

hahah..jenuh la nak berubat mate kay tuu..but syie setuju!..letak pic sexy2 pastu tulis caption

dont leave any rude comment ..tak suke remove saya..

cik pinaz said...

tu la .. mcm pnaz suka juga letak tapi x lama lps tu delete .. xpn private .. oppss .. suka letak bukan gmbar seksi meksi yer .. gmbar biasa2 je ..

miss Fyqa said...

moral nya jgn letak pic sesuka hati, fikir dlu sblm upload. heee :)

Anonymous said...

hahaha , ketumbit..gilaaa !

uit rjin kay g gym :D

aqmalazmi said...

ketumbit ohsem apa kay?
HAHAHAHA

nabiha yahya said...

hah, sokong ! nih pic dekat toilet mesti terselit kalau dalam album "MyPIc"...

waa~ brader kay nak bdan mcam abng ben ka? kahkah

Anonymous said...

Kalau nak sgt upload kat fb tu ingat.once dah kat web pix tu bukan hak kita lagi.hak public.jd sama ada restrict access atau choosy dlm mengupload.

Izyan Kaher said...

gym?
nak jadi macam Ben Ashari lah tu :D
ini poyo ~ teehee!

Ca Ezah said...

<---- gambar ni sexy tak? hehehe...

tol gak ek..kita tau nak marah org je, time tu lupa silapnye kita sendiri..

shamyheart said...

speechless. haha~

tak elok letak gambar klu tujuannya nak menggoda

cik panadol said...

kadang2 bukan kite yang letak gambar2 tu dlm laman2 sesawang ni...kadang2 mmbr2 yg letak..pastu tag kt sume org....tak pasal2 tersebar sudah~

Jue said...

Aku jnis x amik port sgt org nak ltk pix hape skalipun kat fb cuma aku jd teramik kisah bila dia post gambo pe2 tah pastu tag aku. Cth mik pix muncung mulut mcm ikan kembung bajet kiut xpun tag aku kat gambo kat org yg tgh pgang duit kepuk2. Motif? ada aku ksah oi..x lsg!haha

Unknown said...

stuju..takyah nak publish gmbr yg tak sepatotnye..nnt kontroversikan :)

jom bace aku tetap aku kalau bace yang ni sekali hari bermingle-mingle

Abu Bagi said...

yg penting fikir dulu sebelum publish..atau tepek gambar..

~Sal Ismail~ said...

bagusnye die g gym..kite lak dok tambah berat badan kat kg sbb cuti panjang n x g memane~ huhu

yg jenis dok publish gamba2 x berapa nak senonoh tu saja nak cari publisiti murahan..mcm org heran, lagi kutuk ade la kot~

Lea Isnawi said...

wah wah main rajin ko g gym

cik ella said...

tp ad jgk yg xletak gmbo seksi2 pn gambo kne curik gak..cmner tu?? susah sgt xyah letak gmbo kn senang..

Unknown said...

Kay...bernas lah entry ni....mcm yang pasal amek gambar kat kelab tu.... kadang2 ada yg marah bila ditegur huhuhuhuh...

P/S: I pergi kelab buat review event, termasuk sekali ke? hehehe

Woofer Storm said...

gambar aku ,suka hati aku..suka hati kau,tapi bila dah publish kat umum dah jadi suka hati umum..ya dak??heheeee

*tak perlu nak seksi sangat,kalau cuma buat kami ni yang terseksa.lala~
cool disini..

ILA HonEyBuNNy said...

okeh...

nak sayangilah pic sendri..ehhe

KizZ said...

Hihi...setuju setuju setuju...like like like!

Zehan Ilyana said...

saya tak lawa..saya tak upload pic kat belog..
hehehehe ;p

Jom Makan said...

Nasib gmba aku xde yg seksi,wakakaka..

Anonymous said...

takde gambar seksi2.
huhu
:)

Unknown said...

like ! ~~ =)



p/s : waa..g gym??..i next week g gym..huhuhu..=P xsabar nk memecahkan lemak2 berat niy..

Miss Volvo said...

buat malu je letak gmbr sexy




kan kan kan?

Anonymous said...

letak gambo comei tapi biarlah yang berunsur positif (bukan gaya camwhore)

ekin alias said...

setuju!
haha...biasa nyer org2 yang hot je letak gmbar sexy2~ HAHA

wah brader g gym ye? HAHA

Anonymous said...

Haha nak letak pic tu agak2 la kannn :D

teha said...

betol2.. xperlu laa nak letak pic yg sexy2 tu... buat tambah dosa jee.. ish2 ~

Juliet_iRa~" said...

okehhh..

xletak pic dah la lepas entry bru ni..huuuuu

;p

Miss Eja said...

yeap.. btul tu. gmabr aku,, sekati aq r..hehe.. sal gmbr2 tu,, btul gk kay.. lau bley,, biar r muka tu tuk suami je.. sebb tu ag best publish gmbr at blog (CKET2 je) sebb blog x rmai sgt yg taw an an an.. :)

YouSOF said...

Mungkin diaorang tak terfikir kalau diaorang dah tak ada dekat dunia ni, apa jadi dengan gambar² dedah aurat tu? Tak takut ke 'saham' dari situ..


Ok aku jeles kerana kau telah masuk gym semula.. ;D

ciK LyndaWawa said...

wah...sangat betul...
huhuhuhuuu



=] thumbs up...=]

The day we meet said...

alamak..sentap hati mak nok...haha

eh2..g gym?x jd lg ke 12 pax tu?haha

Ratu Lissa said...

haha.. kadang-kadang kalau dah jahat sgt, save je gmbr diorang tuh. lantaklah nk marah ke apa. sape suruh tunjuk. hehe, tp saya tak lah simple sangat orgnya :P

Unknown said...

wiwit pegi gym untunglah :D

♥ Nana BamBam ♥ said...

upload gamba nie semua mmg anna hati2 kay...

ade gak nana terlihat gamba2 kawan nana yang seksi2 bangat...astaga..huhu

Aweyn said...

patotlah kay makin taff skg neh. kehkeh :P

ShahzCudin said...

haha..btol la..prempuan yg suke ltk gmbr2 mgoda kt mana2 sesawang tu elok berentikan la tabiat tu..spe yg susah menanggung mata ketumbit klo bkn lelaki..ahaha

~Sal Ismail~ said...

hye Kay..yep yep..masih kat kg..cuti sampai ujung tahun..~ =)

Anonymous said...

hahaha pic cam ne kay??? hahaha :D

Nurrul Hazieqah said...

err... setuju dgn ayat yg palin bawah.. " biasanya yg lawa jrg nak tayang muka.. " hehehe :)

nowadays ramai culture shock? kenapa berlaku?

entry totally tak de mengena amalina pun ok agak ramai la..bukan cakap sedap mulut.. coz gua ambil dari pengalaman lepas dari masa bela...