Jul 1, 2011

kerjasama la sikit bebe?sush sgt ker?

AHLI PARLIMEN KG SARIP DOL..



salam..gua decide 9 julai jgn gi kl..mmg serabut la..ntah pe yg bersih perhimpunan gua xtaw.yg gua taw la sampah sarap confirm merata..wat kecoh sana sini..malu beb kat pelancong ..ekonomi baru nak ok beb..ape la dowang ni baik pi bersih belakang sungai2 ke..belakang haji taib tue baik bersih lg bagus..tempt maksiat tue der!.pakat ramai2 gi bersih mat2 ganja ..mat gam lg bagus..bkerjasama la der.kite kan 1 malaysia!

 tajuk utama hari ni ?"bekerjasama.."..
  • sejuk mata gua gi solat jumaat tadi wa tgk sume kaum adam  semayang..yg kaya raya ,miskin,tua ,muda.. kan bagus kalaw negara kita camtue..
  • rasenye kalau bangsa kite bersatu..insya allah byk la melayu yg kaya dan berpendidikan tinggi
  • wonderpet pandai nyanyi "ape yg penting kerjasama" ..x kan kite x le kan!
  • so kowang  kalau kat lua tue..byk menolong org tanpa harap balasan k..ade bahagian kite kat dunia n akhirat.korang rilex jew..
  • hope pemimpin negara kite boleh la duduk semeja k..masing2 buang ego tue..demi rakyat jelata!

p/s: aku impikan negara yg aman! allahuakbar!! pemenang contest perfume lancome akan di umum 3 july 2011..harap maklum.

40 comments:

aqmalazmi said...

erkk politik..
tanak masokk hehhehe

khairul akmal azman said...

azmi: selingan je 2..hehe..

syrupmasin said...

ermm..betol pendapat bang tuh..*err asal aku hormat kau sgt nih :D

khairul akmal azman said...

@sirap: byk la abg2 ..ingt gua taiko ke

aqmalazmi said...

ehh kau politeknik ape?

Aisyah Aina said...

aku memang suka tolong ngan bekerjasama dengan orang ni....siapa2 nak bekerjasama dengan aku jom la...haha

khairul akmal azman said...

@azmi: aku last sem bln 7 ni
poli kota bharu.bapak jauh

tiefazatie said...

btol2..ntah le..xphm btol ifa..ntah pape nie..

nyanyi ah sikit lagu wonderpet..hehe

aqmalazmi said...

ohh pkb..kwn aku ade sorang situ..krg dah gemok nak mampos dok kelantan tu
HAHAHAHAHA..

kau sem bape??couse ape?

khairul akmal azman said...

@aisyah: alhamdlilah..
jgn combunk2 ngn owg aw..bia owg sombunk ngn kte..

aqmalazmi said...

pehh jambu sial couse kau tu..
kalau dekat ptsb couse tu kepit dengan pompuan jeee..
hahaha..baju pon kemeja jee..
baju t takleh pakai kowt
HAHAHAH

Lieyly ︱ Alia said...

muka serius tuh , takot2..
HAHA !

aqmalazmi said...

lupe nak jwb..aku couse civil..civil pon pompuan ramai..haha

khairul akmal azman said...

@lily: muke poyoness tue taw

aqmalazmi said...

dah tunang...good luck bro final projet..aku pon tak taur lahh..after sem 3 nie ..kuar LI..cuakk doe cos civil nie nak LI HAHA

syrupmasin said...

kau taiko doe :D

khairul akmal azman said...

@azmi: tq dude..de mase lepaking same

@sirap: manyak la..gua kosong je

fatin hanani said...

wah bagusnya abg kita ni :)
betul 2 kalau kita semua bersatu msti akan lebih berjaya

najihah sahami said...

bimbang nanti negara ade perang2..auww...minatk jauh la...bia la aman~

syrupmasin said...

kosong?? abg besar nih..haha..ye lah kau 22..aku 21 :D

kaseh suchi said...

hidop brader poyoness!!! =p

ABU said...

aku pun nak aman jugak..ya 'apa yang penting? kerja sama'..

nawal addina said...

kerjasama ? dah lama bnd tu lenyap :)

Bella Bell said...

baik la.. aku akan sentiasa bagi kerjasama.. hehehehe!!~



^^

azalia hjsalleh said...

apa nak jd ntah dgn negara kita nie

khairul akmal azman said...

@fatin: gua biasa2 bro..


@najihah: peace yo!!!!!!!!!

@sirap: byk la ko nye besar.hehe

@kaseh: gua bkn brader lor.

@abu: gua pun nk aman.seng cr keje nti

@nawal: yep! ble nak mulekan balik

@bela: bgs!

Diary oF Mine said...

hehehe. politik yawww... :P ok ar.. nk bg kerjasama ar ni.. hihi

syafiqakarim said...

haha nice. sy mmg seorg yg
bekerjasama kalau org tu pun
bkerjasama. haha
sape je xnak negara aman beb.

khairul akmal azman said...

@ufa: sekali sekala ..kene amik perkembgn semasa


@fiqa: aman kan negara! tgjwb kite bersama!

Miz Novexx said...

setuju, tak payah la nak ego sangat.. kalau bekerjasama konfem negara aman bahagia (^_^)V

BeeWhiteRoses said...

Nak ikut jugak ke perhimpunan yang konon bersih tu?? Elok dah negara aman..Sengaja pulak ada pihak berkepentingan nak bising2..macam budak..huhu

cikida said...

yup2,,setujuuuu,,,ape da nk himpun2 bagai..tah ape2..buat la bnde fekdah cket kan..dri x tntu hala tu wat kecoh je..negara gak yg malu nti..huh...

CiK PurpLePuff said...

hikhikhik~~ x sabar nak tggu pgumuman tuh! :) * ceh,gua bce p/s jer lebih!

Jasman said...

nak buat gempak kot..jadi apa2 jadi masa berhimpun nanti senang la dia nak slhkan krjaan kot.hehe
politik itu kotor bro.

AmiZa_izaMA said...

i sokong.....

Aweyn said...

apeee yg penting kerjaaasamaaa :)

Elie Lily said...

agak2..ada tak negara yg tak main politik kotor? hhehe

EZAN IDMA said...

tak suke politik haha

NuSaNa NoSa 91 said...

emmm.. betul tu.. hrp2 mslh ngr, selesaikan kt meja kopi je la klu boleh.. klu libatkan rkyt, mmg jd perang.. huhu~ T_T

alif haris said...

Takbir ! bersemangat ye bro :)
kdg orag tinggi2 ni ego lebih .. tak nak bkerjasama ngn org bwh .. ceeit!