Jan 20, 2013

sahabat adalah segalanya ok..




first of all, tahniah jozannnnnnnnnnnnnnnnn!  tabik tengok johan dan zizan.. si johan x padan baru operation sanggup keluar hospital demi sahabat.. Nampak!!! zizan juga tak kurang hebatnya sanggup survive keseorangan hingga layak ke final.. apa yg gua paling namapak.. perkataan "SAHABAT" paling sesuai utk dowang kan, gua nak nyanyi..Andai ku berkawan lagi!!!  kawan 1 lagi!!!...kawan 2 lagi!!!... kawan 3 lagi!!!...


  • Sahabat! -ketika gua bersedih berduka bergumbira berjimba... ko lah segalanya yg mewarnakan hidup gua.. gua putus cinta ker.. gua dapat awek baru ke.. ko "Sahabat" yg paling gua akan rodger ok ok ok ok....
  • Sahabat! - sahabat!!! untuk selamanya!!!.. 2 ..3 kapal di samudera.. marilah sahabat kita bergembira.. sahabat... bersama.. utk selamanya.. kau dan aku sahabat ...selamanya-lamanya setia..
  • Sahabat! - gua susah senang ke.. gua jatuh bangun ke.. paling2 de problem.. lepaking sama kedai mamak.. mintak pendapat sahabat.. awek?? masa bercinta je dia layan kita.. masa tinggalkan kita?.. ermm.. sahabat? masa kita couple pun dia ade.. masa kita single pun dia ade.. itulah SAHABAT bebeh.
  • sahabat! - jangan lah kowang buang sahabat mentah2... ingat!! jangan gunakan Sahabat pabila kita sedih,berduka,masalah kewangan, masalah percintaan shj.. 
p/s: salam weekend semua.. done update jugak..

26 comments:

Hanie Dew said...

Dan..sahabat yang baik adlah yg akan menegur kesilapan kita.bukannya berdiam diri utk menjaga hati. =>

Ps:smart ke..biasa ajela khai..hihihi..

Amanina Nasuha said...

hye sahabat :)

Azham Vsvc said...

Wah.... design baru nih hehe.....Salam Sahabat Blogger, Kay yang dikasihi hehe :)

Terima kaseh di atas segala-galanya hehehehe :)

Wan Ahmad Izudean said...

bagi aku sahabat aku yang paling best dorang tegur je apa salah yang aku buat, ingatkan untuk aku sentiasa buat baik..

tak kira aku terasa ke tak ke.haha sebab kami mcam adik bradik dah..

:)

I AM NINI MAIL. said...

yup it's right.sahabat tu memang penting tapi sahabat yang lupa kawan ni memang la rase nak lempang je muka dia.

khairul akmal bin azman said...

agreed.. ade orang cari sahabat bila ada masalah jer..

khairul akmal bin azman said...

yes saya.

khairul akmal bin azman said...

my pleasure.
design 2013..
nampak more simple and easy to read kan?

khairul akmal bin azman said...

komen yg bernas!

khairul akmal bin azman said...

org macam tue biar je.. de pembalasan kelak..

aqmalazmi said...

asal blog hang mcm ni?

::BudakaCamaTa:: said...

kay...kite sahabat kan? haha...:P

Ash Give said...

Aku takbnyak shabat yg betul betul sahabat..

Alif Haris said...

sahabat itu satu dalam seribu.
kdg2 kita rasa mcm sahabat tu mcm adik beradik kita sendiri.. :)

khairul akmal bin azman said...

nampak simple dan x serabut..

khairul akmal bin azman said...

peace yo!

khairul akmal bin azman said...

sahabat x yah ramai..
kalau sedikit tapi yg boleh pakai..
itu sudah memadai..

khairul akmal bin azman said...

yup!
sangat setuju..
taw xpe beb!

dya bunga said...

sahabat lah yang paling susah nak jumpa..dan bila dah jumpa tu kena lah hargai sahabat..:)

khairul akmal bin azman said...

yup! saya sentiasa menghiasi sahabat!

eVa said...

no 1 keluarga no 2 sahabat... sahabat jugak kta akan cari kan ;)

Nurrul said...

Yang dikatakan kawan bukanlah orang yang sentiasa memuji-muji kamu, tetapi adalah orang yang dapat menunjukkan kesalahan kamu.
*ada 2 jenis kawan dlm dunia - kawan MEMBANTU atau kawan MEMBANTUT , pandai pilih lahh *

p/s : Wahh ! ! dah lama abg Kay Menghilang ! ! Selamat Kembali abg Kay ! ! :D Rindu gilak dgn entry baru Kay ! !:'<

khairul akmal bin azman said...

totally agree!

khairul akmal bin azman said...

tq2.. baru rasa nak menaip balik.. semangat baru datang..

krole said...

sahabat ni...kadang2 tu terasa dah macam adik beradik..semua kita kongsi...suka dan duka..so hargailah sahabat...hm...macam nak nyanti lagu upin ipin lak..sahabat!!!untuk selamanya! kau dan aku...sahabat~~~

khairul akmal bin azman said...

"berakit-rakit kita dahulu.."
acih...