Jan 24, 2013

muka lawa bolehlah selalu upload

muka lawa hanya sementara



eh eh eh.. entry tak jealous mende pun ek..! (suara2 sumbang cakap..kay cemburu lettew) oh please!!!

muka lawa sekali upload.. sekejap dapat 100 plus2 like.. even muka bangun tidor la.. muka dalam tandas la. duck face la.. muka lawa .. background zoo pun gambar tetap lawa...

yang tak lawa lak.. kesian lak gua tengok.. tangkap banyak2 gambar.. then if x lawa. delete la.. nak upload pic pun kena edit lagi dengan teknik pencerahan dan pengubah suaian.. Kesian kan kan.. nak wat camno..

kalau kat instagram.. muka lawa satu hari sepuluh keping di upload.. kalau yang kurang lawa 1 keping upload seminggu pun dah memadai.. kesian kan.. pastue default pic rotate je.. tukar2 pic.. yang lawa.. tiap2 3 hari tukar default pic dengan pic yang ohsem dan terbaru kataNya.

mungkin yang lawa ke tak lawa tak lah penting mana,, tapi laki sekarang normally nak gf yang cantik2 kan.. tipu la kalau lelaki tak memilih kan.. apa2 pun jodoh tak kira rupa kan.. kalau dah suka..cantik ke x.. belakang cerita.. 


p/s: salam maulidur rasul uolls. entry pendek tak bermakna malas taip.. cukup dengan isi yang sarat okeyh.

23 comments:

Wan Ahmad Izudean said...

mungkin ini entry sentap.haha
kalau lelaki plak mcamana ye di instag..

^^

nuruashia said...

cehhhh...muka tak lawa pon boleh je ade insta okeyyyy :P

salam maulidul rasul too :)

Cik Tetra said...

nyahahahaha. okbai. :D

Salam maulidur rasul.

Allya Syahirah Riff said...

cantik tu subjektif je. msing2 ada kelebihan sndri :)

::BudakaCamaTa:: said...

betul2....sumtimes ade yg saje letak caption "sy tahy sy tak lawa"...saje lah tu nak tarik perhatian...;)

Amanina Nasuha said...

hehehe...cantik oh cntik..berminat nk berniaga ke??boleh inbox kt fb :)

MawardiYunus said...

hahahah gua xhensem.. xlawa.. ada gak tweeter,ahhahahaha

Ash Give said...

Aku muka tak kacak selamba je upload gambar muka sndiri..ok je haha..tapi aku tak de insta la..

ASYRAF LAZIM said...

hahaha . so true

iima ❥ said...

terasa kita :( haha kita jrg upload pic jd?? hehe

nak tnya hari tuh kau menghilang lama gie mana?

wahida said...

kahkah...n3 lawak...

ada betulnya n3 ni...

Ca Ezah said...

*tiba2 terfikir, kang aku dah tua, nak lagi ke upload pic2 kat fb..erk! hehe

khairul akmal bin azman said...

entry ringan2 jew..

khairul akmal bin azman said...

ceh2.. slm maulidur rasul jugak.

khairul akmal bin azman said...

caption mcm ni better bagi ikan jaws makan jew..

khairul akmal bin azman said...

aku merajuk dgn blogger..kahkah #poyo x?

khairul akmal bin azman said...

ko kacakkkk baiii..
gua je mcm sweet2 sour ..
macam ikan bawal masak sweet sour lak

dya bunga said...

dya jarang upload pic muka sendiri kat instagram..sush upload pic bukan muka orang.haha..

khairul akmal bin azman said...

tq for comment uolls!

Yousof said...

Hehe aku tak ada akaun instagram, kadang² teringin jugak nak aa tapi takpelah, bagi peluang pada yang kacak dan comel..


Kejap bro, aku saje nak tanya pasal "kataNya" yang kau taip tu. Setahu aku "Nya" dengan huruf N besar tu mewakili Allah. Tak pastilah kau tersalah taip atau tersalah faham atau saje taip macam tu.. Rasanya "katanya" lagi tepat kot ;) Saje tegur bro..

khairul akmal bin azman said...

yusof: aku terpengaruh dengan baby azwan ali la ni. tq tegur beb.. noted!

Nurrul said...

Ehehe , Nurrul tak ada akaun instigram.. :D

nini said...

haha....nini tak dak instagram pun...upload gambar sendiri pon jarang....tak lawa la kot...hahaha