Jan 17, 2013

HYPOCRITE 2013...?


wah! lama sangat tak menaip? kowang per cer? ada baik?.. sedih ? gembira?.. well... perasaan itu normal la ada dalam jiwa kan.. nak taw contoh2 hipkorit version mellinium. gua bagi dalam point2 je..ala nota ringkas atau "toyol" bila examination.

  • "SAYA BENCI LELAKI! LELAKI SEMUA PENIPU". -  TAPI BILA ON FB OR TWITTER NAMPAK LAKI HENSEM ..KACAU GAK... TAKPUN BENCI2..TAPI STILL STALK UR EX BF..
  • "SAYA TAK MATERIALISTIK OK!!" - TAPI TARGET FUTURE HUSBAND KEMAIN.. NAK DOCTOR, ANAK DATO, ANAK VVIP, KERABAT DIRAJA, PENGARAH..ERMMM.. (KALAU MUKA LAWA BOLEHLA DEMAND..INI MUKA PUN MACAM ALA2 "SWEET SOUR" JER.. NAK DEMAND KEMAIN..

  • "SAYA BUAT BLOG JUST SUKA-SUKI JER..- TAPI DALAM HATI KECIL BILA TENGOK BLOGGER2 FAMOUS BERINSTAGRAM PIC2 MENARIK DAN FOLLOWERS RAMAI..DALAM HATI ADA JEALOUS GAK KAN.. PASTU MULA JADI GILA "FOLLOWERS".. INGAT ANGKA FOLLOWER BOLEH KUTIP PAHALA KEW??..

ada point lagi? nak tambah pun boleh.. kepuasan dapat ber update.. setelah 4 bulan blog ni berhabuk..
"TULIS IKUT HATI BUKAN NAFSU"... TAK SUKA BOLEH UNFOLLOW JE BLOG NI..DI PERSILAKAN.. SALAM SEMUA..


YG POYO LAGI IKHLAS,

KHAIRUL AKMAL BIN AZMAN

9 comments:

Aku Budak Kampung said...

"Saya Tak Kisah Kalau Awak Tak Cantik, Janji Ikhlas" - Tapi dalam maksud yang tersirat dapat yang macam "Anzalna" ok gak. ^_^

::BudakaCamaTa:: said...

hehhe...realiti kehidupan.....biase la tu...:)

Cikgu Ma said...

ok...mcm setahun jerr x update..hehe...

welcome back ^_^

~ yoona ~ said...

betul3.. wah, lama x buat entry ..

khairul akmal bin azman said...

budak kampung: gua anti anzalna.. boo..

kacamata: klw blh berubah kpd kebaikan.. ape salahnye kan..

cikgu ma: yup2.. terasa sedih lak tgk blog berhabukk..:(


yoona: baru terbukak hati nak berupdate...amin..

Lady said...

Hahaha. hakikat kehidupan. mulut kata lain.

khairul akmal bin azman said...

lady: mulut kata lain..dalam hati kecil pk lain.. erm...

Azham Vsvc said...

keh keh keh...aku materialistik...so jaga-jaga sikit hahahha!

khairul akmal bin azman said...

azham: bukan aku ler..kaum hawa kat luar sana.. berjaga-jaga.. ada org materialistik sini.. hehe..