May 24, 2011

Lirik Lagu D'Masiv - Jangan Menyerah

 


Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Reff 1:
Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Back to Reff 1

Reff 2:
Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal Putus asa

Back to Reff 1
Back to Reff 2

download mp3cini! "download mp3" ini. 

p/s: favourite lagu gua..lagu semangat!

May 23, 2011

BAHASA MELAYU dalam facebook?malu ker?

 
 
  • saya bangga menggunakan BAHASA MELAYU dalam facebook saya tapi ramai orang tertawakan saya kerana menggunakannya dan saya merasa hairan kenape ramai orang cina menggunakan facebook dalam bahasa cina tetapi tiada sorang dari mereka yang tertawa ....hehehe..
  • fikir-fikirkanlah dan selamat beramal. jgn malu menggunakan bahasa ibunda kita..org melayu yg cakap ala2 omputih pun bersepah sgt..konon2 up 2 date ler derr...macam la cakap bm kekampungan sgt.podacikk....
  • p/s:pendek gler entry..tapi gua suke ayat2 ni..hahahah...(ada aku kisah)

May 21, 2011

5 bintang nur kasih! nak bini cam "nur amina"???




filem ni 6 bintang.mmg terbaik dr ladang la jika nak dibanding ngn filem "kongsi".tgk watak nur amina(heroin nur kasih).comel nye tiz!!alamak ai..tgk kcik molek..ciri2 isteri idaman btul la..alamak ai..if dapat gf cm2..mmg den masuk minang terus je haa...den x bg dio p mane2..duk umah jago den jew..


nak cter ckit..td kat b4 le masuk wayang ..beli la jap popcorn ngn air..manyak gler girl2 style tudung ala2 "hana tajima"..mmg lawa2..rambang mata gua seketika..hehe..(bukan mata keranjang k.cuci mata jer)

sinopsis cter ni: sedey gler.wa nangis..tgk adam sakit mase 2.then part nur keguguran, abg adam aidil yg sadis gler kehilgn bini tercinta.watak adik mia yg menaikkan lg cter ni..tahniah kabir bathia...!lu punya cter mmg le wa kua air mata...!


p/s:lu owang sume mesti pigi wayang tgk cter ni..mmg lu olang r..  xkn  menyesal nye punya!

May 19, 2011

perempuan materialistik?laki "memilihstik" la der...settle!




  • hehe!salam blogger yg ensem dan juga yg control ayu..hehe..tajuk cam gempak jew..ha3..
  • bg gua permpuan materialistik may be dowang nak kehidupan senang 4 future kot.paras rupa bukan kiraan bg mereka.tak blh gak nak slh dowg kan2..(bodek je ni)
  • tp de segelintir perempuan terlampau banggakan harta dunia..nak jalan short cut utk senang..x pasal-pasal"kerana nila setitik rosak susu sebelanga"..
  • bg kaum cam gua iaitu "LELAKI" chill beb...dowang girl pandg harta ..kita jd seorang yg "memilihstik".x salah kalau muke kite cam pecah umah pun..jnji impian kene tinggi der..
  • if kowang de harta bg kaum adam dats "BONUS"..silap2 le dapat gf cam fasha sandha xpun rozita che wan pun gua layan jew..hehe..so jgn putus asa mane lelaki frustrated!come on.night is young!
  • "dun judge a person by he's car"..hehe...(kata2 semangat gua!)
p/s: tq sudi membaca ..jangan band aku lak wahai kaum hawa.:)

May 17, 2011

samsung galaxy...new gf...hehe..



  • lame x update ..(ayat biase mukadimah..) .thanx god br check result dgn jayanya..(cm yang berhormat lak)
  •  hehe..sem ni nye result de increase ckit la..nasib xde carry..
  •  like2..back the story..ce cter.ce cter...
  •  ni buah hati baru gua..gua syg gler2 kat dia..after blackberry..
  •  now le layan blog n fb kai samsung galaxy tab ni..
  • nak bli i pad 2 mmpu lak der..over budget lak..hehe..
  • spe de blackberry le bbm gua k..kalo sudi la..gua xpakse pun..
  • pin gua k 21451E30

p/s: sodap den men fb ..bosar tgk muko den..cyg btl la kat gf baru gua ni..

May 10, 2011

J-Card Day 2011





 

 19 May 2011 Ipoh J-Card Day  &

20 - 21 Apr 2011 Mid Valley 2011

Jusco J Card Members' Day is back again at Midvalley outlet. So Jusco fans, are you all ready to storm this place down again! This sales is only available for 2 days only. This Jusco sales is very well known among all Jusco’s sales day as it has always pull a strong and huge crowds over all the time on everytime of their big sales. Plus the best yet to know is, there will be always great goodies such as baby diapers, milks products, food products which is so fast and so greatly reduced price! Thus everyone is only allowed to purchase a certain limits. So bring along your family and friends, so you can purchase more of these limited stuff..

.

p/s:trying write in english..(bajet je mamat ni!)may b gua gi ipoh j card kot.de hal sane..klw nak jmpe kat sane.."kalau la ".hehe

 

May 9, 2011

Daging lembu tiruan le pulakkk....



sesape yg berhajat ke China ..berhati2lah

Orang China ni bukan saje pandai buat telur tiruan malah depa ni dok pandai buat daging lembu tiruan jugak. Yang gelinye, menggunakan DAGING BABI!

Di sana, harga daging lembu dua kali lebih mahal daripada daging babi. Jadi mereka pakat tipu semua orang dengan menjadikan daging babi seolah-olah daging lembu. Dalam masa 90 minit saja, daging babi yang digoreng menjadi sesedap daging lembu.


Macam mana mereka buat? Mereka menggunakan beef extract yang dijual dalam bentuk botol dan berleluasa di sana. Mereka gaulkan daging babi dengan rempah tersebut, dan wallah! Daging babi yang dihidang rasanya seperti daging lembu.


Orang ramai pun tak dapat bezakan daging lembu tiruan tersebut. Dalam jangka masa panjang ia boleh menyebabkan cancer. Adakah teknologi ini sudah tiba di negara Malaysia? Anda tentukan.




May 2, 2011

mayat osama di "Adobe photoshop"??f**k...

SALAM 1 MALAYSIA SUME! (CAM AHLI PARLIMEN LAK)

Sekarang ni kecoh pasal Osama Laden meninggal dunia, x lama lepas tue kecoh pulak pasal gambar mayat Osama sebenarnya diedit menggunakan Photoshop, adeiiiiii. Korang dah tgk teknik2 nak menghasilkan gambar cmtu? Jom kita tgk kat bawah nie, gambar mengandungi unsur2 ngeri ye...

Gambar gigi waktu hidup dan mati yg sama...
Asal gambar luka dari muka orang lain...
Sapa edit nie? Baik ngaku...

Camna? Dah tengok kan? Kejap ja nk kantoi kalo buat keja jahat. Jap nak kol Presiden Obama tanya apa kes gambar2 nie diedit, he3... Baca sorang2 ja? Kongsilah dgn kawan2, he3...

Sumber: http://www.budakbotak.com
(TQ KEPADA SI INFO NIE)

May 1, 2011

Filem KONGSI

sinopsis filem kongsi


Filem KONGSI adalah filem aksi komedi mengisahkan penyiasatan ASP Shariff terhadap kes pembunuhan di kalangan kumpulan kongsi gelap di sekitar Kuala Lumpur. Kumpulan kongsi gelap ini terdiri daripada tiga kaum iaitu Melayu, Cina dan India yang selalu bergaduh selepas berlakunya sesuatu kes pembunuhan.

ASP Shariff akhirnya berjaya mengesan seorang pembunuh upahan bernama Tumulak yang terpaksa melakukan pembunuhan untuk menebus hutangnya. Pelbagai peristiwa berlaku disebabkan perbuatan Tumulak dalam usahanya menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap itu.

ASP Shariff yang ditugaskan membanteras pergerakan kongsi gelap ini berhadapan dengan pelbagai cabaran dalam usahanya. Dia juga diugut apabila anak dan isterinya diculik.


dlm hati de taman der!

sheizy sam.. nampak gangster tu.. rambut pacak.. memang gerun jugak la bila tengok.. luar je nampak gangster.. tapi dalam hati ada taman.. betul tak bro? hehe


Trailer filem kongsi