Dec 28, 2011

cepat marah cepat tua ek?


"ko ni asyik marah je..nanti cepat tua aw.. ye ke?" tua ke... agak la..asyik marah je..muke mesti berkedut kedut kan..ada tak kat sini kaki emo ,kaki panas baran ke..klw ada bawak2 la berubah.. 


if marah2,orang pun annoying aw....muke lak berkedut kedut je..doktor pun berkata dahulu kala org yg cepat marah potensi nak mati cepat.hahaha..penyakit darah tinggi confirm da menunggu.. yer dak.. 


siapa de kawan ke?bf/gf ke yg ada angin satu badan.. potensi nak buat teman hidup agak malap disitu..kalaw awek gua kepala angin or cepat marah..akan gua tinggal je tanpa belas kasihan..relax kay! bunga bukan sekuntum...haha.. 


lagi 1 ade gak jenis marah kat bf/gf dia..kita lak jadi mangsa marah..orang camni..bodow tahap cipanzi..dia ngn awek dia..dua2 bodow.. so kawan cam ni.kowang tinggal je.. org camni le kawan ngn baboon kat hutan kot..baboon ngn dia pun xtaw beza agaknye..hehe.


so,conclution! jgn marah2 baby..nanti hilang seri!

43 comments:

Nurrul said...

hahaha.. mmg marah cepat tua.. itu salah satu ilmu sains..
otot2 dlm bdn lebih bnyk digunakan ketika marah.. jadi selalu lah senyum yer kay ! ;)

*Nurrul punya kawan ada.. tapi skunk dah krg dah mara..*

khairul akmal bin azman said...

nurul: tq! pengomen terawal!

TiraPengemis said...

saya xde bf.....marah sorng2 la...hehehe


-----> nama pon pengemis...cmne nk belanja poyoness mkn...huhu...nnt kumpul duit churp2 k...hehhee

miss Fyqa said...

ada gak member yg suke marah2 ni.. slalu biar je dia marah2..wat2 xtau..lama2 dia ok sendiri. haha :)

CekbOlat-bOlat said...

wah ade pngomen trawal ^^

btw.. trus tggalkan? erkk.. sungguh kejammm seyhh.. hahaha..

GincoMerahJambu said...

marah tu muke jadi berkerut2 maka cepat kedutt..pas2 kalau dapat bf/gf kuat mrah..tinggalkan segera..muhahaha..nak kawen cari yang tak kaut mrah supaya tak mejanda/menduda awal..

eva said...

marah buat muka buruk jer.. tak cool.. ;D hilang seri hahha

budakijaupendek said...

em tak pasti betul atau tak ayat "asik marah cepat tua" ni. hehe

IMANSHAH said...

kalau marah simpan dalam hati, takut meletops

~SaL IjOu~ said...

kartun tu marah comel gitu~ ;p
xmo marah2..mesti sonyum2 selalu..kan~ ^^

Aweyn said...

skali marah,akan berkedut kulit. kemudian akan menjadi nenek,wkwkwkkw

Aweyn said...

skali marah,akan berkedut kulit. kemudian akan menjadi nenek,wkwkwkkw

Azham Vosovic said...

hehe, marilah kita semua tampak dengan lebih muda..tambahkan senyuman dalam percakapan...

Teenager Housemaid said...

saya jarang marah... tapi kalau sekali marah..huahuahua..
habis semua kene..:p

iKhRam said...

yo la tu
esok lusa dpt gf panas baran .. baru tau..

nak tgok..
sanggup kene marah ker?? atau punjadi hero, tinggalkan awek cam tu jer..

will see !! hehehe

sha my heart said...

ya, marah tu akan cepat tua.. :P

aku pernah ada kenal org panas baran. ah, tak tahan la..

blog-tips-kurus said...

marah-marah sayang jeeeeeee...!!

♥AienNajwa♥ said...

ngehehehe ! ~ relax bro..=)
mungkin setan gajah kowt masOk dlm badan dier..tu yang marah..marah depan xper, marah belakang main-main kias tu parah ! ~ kahkahkah..patot muke nmpak tue daripade usie..ngiahaha..=D

Asrul "iLham" Sany said...

kesyangan gua senyum sokmo, sebab tu gua syng giler2 kat beliau :D

cik Kartun said...

bukn stakat cept tua.. cepat dapat darah tinggi huhu

dulu slalu cept naik hangin ngn ex-bf.. skung da makin co0l.. heee ;D

miSpYeja said...

yeke??mis suka marah2 muda je..haaaa cm na tu???

Hanie_Dew said...

kalau ada kawan yg baran. bantula dia nak cope masalh tu. kalau tak ble jugak barula tinggal. sape lagi nak tolg kawan kalau bukan kawan sendiri.

Daddylicious said...

marah itu hobi sayitan...hehe

Fara E's said...

marah itu apa ? haha ;p

LAici KAng Ais said...

tak perlulah nak marah2. cakap elok-elok kan baik. kang tak pasal2 kena penumbuk........

ShahzCudin said...

sebab muka org marah ni buruk kot..tu la maksud 'cepat tua' tuh..

Nalisa Syahira said...

marah tanda syg , huahua ,

emy zulaiha said...

weewit..kay jgn marah2 baby tue nak dedicated kat sape tue?ahaha :p

cha zainol said...

mulakan hari dengan senyuman, iA terjauh lah dari kemarahan (:

~Nana BamBam~ said...

memeeyyy ar marah cepat tua..sebab kalau marah otot2 muke kejang...bile marah kamu reda..lama2 kendur..sebab tu nampak t u a..hahahaha..yekot :P

rozeeta rashid said...

kalau orang cari pasal marah la. berasap telinga. haha.

ILA HonEyBuNNy said...

marah bertempat....ehhehhe

susah nak marah org..sekali marah habis la..ehhe

chemay said...

nasip baik chemay jenis yang cool.
hehe
:P

eRza farEeha said...

klu nk marah pon..muka sntiasa senyum je kn kay..ahaha

Miss Volvo said...

hmmm ada sorg ofismet i kaki angin sikit2 nak hangin siktit2 nak hangin mcm siol je huh!

Jue said...

Bos aku kaki marah dulu2 tp dah bkurang sbb aku tlg ajar cr halus haha

Juliet_iRa~" said...

senyum sll..heee..

kalo gelak sll awet muda..;p

marah plak awet tua la kot..heee

princess said...

tak marah marah akan awet muda kaaaaannn . heheh .

princess said...

tak marah marah akan awet muda kaaaaannn . heheh .

Finaz Jaafar said...

hahah ayat terakhir tu mmbuatkan gwa nyanyi "oh baby baby jangan kau marah~ " **lagu aliff satar..
hehh~

ala, kalau tgh mrh mne kire tua ke tak ye dak?

cik pinaz said...

bila nak marah cepat beristifar .. hehe .. insya'allah x jd mrh ..

Maii said...

mood marah muncul masa baru bangun tidur je..lepas beberapa minit ok hehe :DD

Nurnajwa KZ said...

Hahaha kejam je main tgal2 ni :D

Tp klau dh tak tahan ape boleh buatkan :)