Nov 5, 2011

kenapa lembu tak suka colour merah?hahaha



status updated: salam aidiladha semua.. best lak cuti2 ni..gua kan antara pemalas ke kuliah..home sweet home gak best!

lembu2 nape tak suke kaler merah?.
  • ko x suke manchester united kan?..tu ko berbulu ngan red devil.
  • lembu! ko pernah putus cinta kan.mase ko wearing baju merah?.ye kan!??
  • merah tu bg ko "lembu" seksi kew?
tapi mmg lembu tak suka kaler merah la beb.. mase kecik2..dalam ramai2 kawan gua..gua pakai la baju man u..gi main2 dekat lembu...sebelum lembu nak kene sembelih.dia kejar aku siut...yg budak2 lain xnak lak lembu dengan bengang ..hehehe... so bila raye aku tak pakai baju kaler merah da..!

p.s: suke kacaw2 lembu..lagi2 baling batu kecik2 kt lembu tue..



    33 comments:

    laskar pelangi said...

    nape eh lembu geram tengok kaler merah...terfikir2 gak nie auwww..hik3 =D



    selamat hari raya korban :))

    miss Fyqa said...

    haha. merahlah meriah ok..
    apa pun Salam Aidiladha buat Kay :)

    ekabukanmakcikkau. said...

    ya dia tak suka man u je hahhaha

    si robot comel said...

    kahkah lembu tak suka kaler merah sebab dulu lembu benci minum air sirap.hahahhaa.

    Salam Aidiladha dari robot :)

    noraauliyya said...

    huhu, kenape ek? kenal pulak lembu tu dengan warna merah?

    Nalisa Syahira said...

    lembu suka warna pink .

    Rtp Farra Arisha said...

    i keep wondering mengapa lembu suka mengejar orang yg memakai baju color merah? =,=

    Lieyly ︱ Alia said...

    jahat betoii kay..

    nuruashia ♥ said...

    muahahha...pndai2 jee die..da mcm tokey lmbu da kan :P
    expert benor nmpk :P

    ayuni rosli said...

    merah tu tandenye garang. tu pasal lembu tetibe garang. cube pakai kaler pink tgk die jd ape. HAHA

    ILA HonEyBuNNy said...

    bila pakai baju merah mst takoot lembu logan..ehhehhe

    salam aidiladha...;-)

    syakey said...

    jangan la nak bg lembu tu tension yg g balik2 batu apahal kesian dh la menunggu masa je nak d sembelih haaa

    slamat raya korban!

    محمد رازيق said...

    nice bro.. salam idul adha. :) jmput lawt blog :)

    Aweyn said...

    sebab er
    sebab errrr MU kalah 6-1 kot?

    #ehyeke? hahaha

    ♥Aien Najwa♥ said...

    hermm..apekes babe ! =P

    Fathiah Hamim said...

    jap2 kisah benar ke yang kena kejar tuh?

    Nurnajwa KZ said...

    Hahahaha, kesian Kau kena kejar lembu :P

    Samat Hari Raya :)

    aida azali said...

    haha

    asfira aminuddin said...

    haha. iye iye je reasinnya tu. makan lembu esok yeaa!

    Ratu Lissa said...

    salam aidiladha :)

    EZAN IDMA said...

    hahaha nice.

    salam aidl adha :)

    Daddylicious said...

    lembu pun tak suka MU...haha

    adwafarahin said...

    xnk pakai baju merah klu jumpe lembu.fobia! haha

    syahirooAhmad said...

    ha ah kan. tak sempat aku nak google awat lembu suke sgt ngan warna merah... mungkin warna tu terang menyala kot... menarik perhatiannya/

    aleen aiden said...

    maknenye mungkinkah die fan chelsea?atau arsenal mungkin?kah3

    Diary oF Mine said...

    hahha... sah lembu tu x suka ngn MU....!! :P

    ~Nana BamBam~ said...

    jadi lembu nie suka kaler hape ? grrrr...kita korban je lembu nie..

    khairul akmal bin azman said...


    tq all compliment all!
    have a nice day

    Fara E's said...

    selamat ary raye kayyy ! ;D

    cha zainol said...

    kejar kau sebab kau nampak macam ade potensi nak lari laju :)

    Hanie_Dew said...

    dia buta kaler. dia bole nampak kaler merah je kot. tu yg dia eksaited bila boel nampak sesuatu yg berwarna, hahaha..>> pandai pandai je.

    we ko jhat wei baling batu kecik kat dia. dia rela dikorbankan kerana Allah. mulia darah dia tu.

    misTeaRed said...

    salam a.adha :)

    khairul akmal bin azman said...


    fara: u too.tq 4 wish!


    cha: ye ke..aku lari biasa2 jew.


    hanie: zaman2 kegelapan kan.agak nakal sikit.hehe


    mistread: tq buddy.