Mar 23, 2011

10 CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN WANITA?


maher zain.my idol


  • LELAKI YANG PRIHATIN
  • LELAKI YANG MENJADI PENAWAR
  • LELAKI YANG MEMBERI KEBEBASAN SEWAJARNYA
  • LELAKI YANG BERHATI-HATI 
  • LELAKI YANG WANGI
  • LELAKI YANG PEMURAH
  • LELAKI YANG TIDAK KISAH
  • LELAKI YANG MEMBERI SOKONGAN PADU
  • LELAKI YANG CINTAKAN KEDAMAIAN 
  • LELAKI YANG MENYERAHKAN KUASA VETONYA

    "SESUNGGUHNYA..LIDAH WANITA ITU AKAN MENJADI SEMAKIN TAJAM APABILA LIDAH LELAKI MENJADI SEMAKIN BERCABANG!!!"

    ~Ya Allah sesungguhnya
    Aku lemah tanpa petunjukMu
    Aku buta tanpa bimbinganMu
    Aku cacat tanpa hidayahMu
    Aku hina tanpa rahmatMu~
p/s:harap dapat jodoh gak wanita yang muslimah.amin..

10 comments:

melle amir said...

kadang2 kita sendiri pun tak pasti dengan apa yang kita mahukan

khairul akmal azman said...

btl gak..itulah jodoh..
x salah kite brusaha fight for love..

i am S!L4H.. said...

wahh tajam dan bercabang.

adwafarahin said...

jgn risau lelaki yang baik tuk pompuan yang baik

insyaAllah ok..berdoalah :)

khairul akmal azman said...

silah:a ah ..kate2 hikmah lak..asal sal diri sendiri jer..

adwa:amin..awk pun..hope get a good husband

qlah said...

Was here . As salam .

qlah doakan kan ye . Amin :)

p/s: nanti , jangan lupe jemput qlah
p/s/s : salam perkenalan :)

Nadia said...

amin..
yup betul tu akmal....
jodoh tu ada mgkin lom mse yer lg...
bak kate org "prpuan yg baik akan jmpe llki baik"...
& hope msing2 akan jmpe psngn yg baek, beriman, solehah, yg ley membimbing ky...=)

khairul akmal azman said...

nadia: kay pun doa dpt jdoh yg baik..

Azham Vosovic said...

hahahha, saya xde kebanyakan ciri2 ni, so jgn cari saya hahahaha

khairul akmal azman said...

azham: humble lak mmber gua ni.