Feb 27, 2011

anugerah berita harian 2011

MAKIN hari makin menjadi. Semakin hari saham mereka semakin melonjak dalam dunia persada seni tanah air. Sepuluh artis dan penggiat seni tersenarai dalam ramalan B*POP bakal mencipta kejayaan mereka tahun 2011. Shaheizy Sam, Syamsul Yusof, Lisa Surihani, Shahir, Zizan Raja Lawak, KRU, David Teo, Diana Danielle dan Azlan & The Typewriter mungkin antara sebahagian insan seni yang bakal mencetuskan fenomena tersendiri tahun ini.

Apapun masih ramai yang hebat seperti Remy Ishak, Tiz Zaqyah, Maya Karin, Johan Raja Lawak, Kamal Adli, Fizz Fairuz, Mizz Nina, Yana dan Shahz Jaszle yang bakal mencipta sejarah dalam kerjaya mereka.

"gua hope shaheizy sam or yuna menang mlm debaran itu yer." 
de info2 sikit gua jangka pemenang..(bajet tok bomoh daa..) 

Shaheizy Sam
 MELEDAKKAN kejayaan dalam sekelip mata. Hero Malaya baru,  diramal akan terus meraih kejayaan tahun ini. Dia kini aset penting dalam dunia filem tempatan. 

yuna version star wars
 Gadis bertudung popular sekarang,yuna akan mencipta fenomena sebagai penyanyi yang boleh menguasai populariti dan mengambil tempat sebagai Penyanyi Wanita Popular ABPBH 2010 selepas kejayaan membina namanya di Amerika, selain memikat peminat remaja dan dewasa. Saingan penyanyi wanita memang ramai tetapi tidak sengit kerana kebanyakannya hanya mencapai tahap mutu sama rata dan populariti yang tidak konsisten. Yuna ada keunikan dan inilah yang membezakannya.


3 comments:

AbibO said...

majulah yuna untuk negare.. hihii

mr.syazwan said...

hope ZIZAN menang

hahaha

ermm entah la tahun ABP mcm x best je

persembahan mujur ada Dato SITI

kalau tak konpem sayu je kot

haha

khairul akmal bin azman said...

thanx all cmpliment

nowadays ramai culture shock? kenapa berlaku?

entry totally tak de mengena amalina pun ok agak ramai la..bukan cakap sedap mulut.. coz gua ambil dari pengalaman lepas dari masa bela...